dimanche 11 novembre 2018

Jean-Louis ROBERT (La Réunion).




(trou l’amour dann mélang en alphabet)




A mwin lé An fonn-shagrin
tu es désespérée


B mwin lé Binzwin
tu es proche du badamier


mwin lé
là où ma langue se perd
où la lang
en désir de rougay
de l’autre erre
rode ma langue au kèr
de l’essentiel à l’amour
l’absence


D mwin lé Dépitasyon
tu es affliction


E mwin lé Estagnon
tu es essence de géranium


F mwin lé Flèr-moris
tu es anthurium


G mwin lé Gro fénwar
tu es soleil de midi


mwin lé
là où ma langue se perd
où la lang
en désir de rougay
de l’autre erre
rode ma langue au kèr
de l’essentiel à l’amour
l’absence


I mwin lé Intyork
tu es tout


mwin lé
là où ma langue se perd
où la lang
en désir de rougay
de l’autre erre
rode ma langue au kèr
de l’essentiel à l’amour
l’absence


K mwin lé Kalou
tu es jolie


L mwin lé Lanbrokin
tu es dentelle-la-case


M mwin lé Margoz
tu es amère

N mwin lé Nyaz grin
tu es ciel bleu


O mwin lé Orlé
tu es boucle d’oreille


P mwin lé Polishinèl
tu es petit poisson coloré


mwin lé
là où ma langue se perd
où la lang
en désir de rougay
de l’autre erre
rode ma langue au kèr
de l’essentiel à l’amour
l’absence


R mwin lé Ravodri
tu es perle rare


S mwin lé Sirandane
tu es devinette


T mwin lé Torti-bondyé
tu es coccinelle

U mwin lé Uityèm
tu es unique


V mwin lé Vin désanm
tu es quatorze juillet


W mwin lé Wat
tu es ouate


mwin lé
là où ma langue se perd
où la lang
en désir de rougay
de l’autre erre
rode ma langue au kèr
de l’essentiel à l’amour
l’absence


Y mwin lé Youl
tu es Cafrine


Z mwin lé Zamouré
tu es l’es-tu ?























Jean-Louis ROBERT.

In  Mettre bas la capitale : la poésique j’ouïs .





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire